FAQ

Zde jsme pro Vás připravili výběr nejčastěji kladených otázek, které se se při nákupu mohou hodit a ušetřit Váš čas. Pokud jste nenašli odpověď, kterou hledáte, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu. Rádi Vám poradíme na telefonním čísle  +420 727 900 606 nebo e-mailové adrese info@sparringpoint-shop.cz 

If you are an English-speaking customer, please scroll down the page. There you can find an English version of the most frequently asked questions.

 

Je pří nákupu nutná registrace?

Registrace není pro provedení objednávky povinná, ale usnadní Vám příští nákup a umožní využívat výhod registrovaných zákazníků. Výhody spojené s registrací jsme na míru rozdělili do několika skupin - výhody určené pro běžné zákazníky ("Nový zákazník"), výhody pro klienty SPARRING PARTNERS a výhody pro SAP Prague employees. Při vytváření registrace, budete vyzváni k zařazení se do příslušné skupiny. Běžná registrace bude automaticky potvrzena do několika minut po odeslání vyplněných údajů. V případě registrace klientů SPARRING PARTNERS (a SAP Prague employees) vyčkejte, prosím, na individuální potvrzení registrace. Po vytvoření účtu se stačí už jenom přihlásit a užívat si klubových výhod!

Kde se mohu registrovat?

K registraci do našeho klientského programu vyplňte registrační formulář dostupný na našich stránkách, nebo zaškrtněte možnost registrace při dokončování objednávky. Možnost "Chci se registrovat v e-shopu" naleznete na konci objednávkového formuláře. Po zaškrnutí možnosti Vám odešleme potřebné informace k registraci na uvedený e-mail.

Kdy mohu objednávku považovat za dokončenou?

Po zpracování veškerých údajů Vám odešleme potvrzovací e-mail s číslem objednávky a platebními údaji. Ihned po přijetí platby je objednávka považována za dokončenou a spolu s naším týmem zboží předáme Vámi zvolené doručovací společnosti.

Mohu si zboží vyzvednout osobně na výdejním místě e-shopu?

Tuto možnost momentálně nenabízíme. Zboží doručujeme pomocí kurýrní služby PPL nebo na výdejní místa Zásilkovna.

Za jak dlouho přijde objednané zboží?

Objednávka bude doručena zpravidla do 2-5 pracovních dnů po přijetí platby na náš bankovní účet.

Je možnost zboží reklamovat?

Ano. Při výskytu vady má kupující nárok na výměnu zboží, opravu zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstupení od smlouvy. V případě reklamace vyplňte formulář pro reklamaci zboží a odešlete na adresu uvedenou níže (v případě oprávněné reklamace máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace). Po přijetí balíčku Vás kontaktujeme a nabídneme možná řešení reklamace. Podrobnější informace naleznete v našich obchodních podmínkách

Adresa pro reklamaci zboží:

SPARRING SHOPS, s.r.o.

José Martího 269

162 52 Praha 6 - Veleslavín

Je možnost zboží vrátit?

Ano. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu ve 14-ti denní lhůtě po jeho převzetí či vyzvednutí na výdejním místě. Podmínkou je odeslání nepoškozeného produktu (včetně originálního balení) maximálně do 14 dnů od jeho převzetí a vyplnění formuláře pro odstoupení od smlouvy. Po obdržení zboží obratem odešleme peníze zpátky na Váš účet. Podrobnější informace naleznete v našich obchodních podmínkách

Adresa pro vrácení zboží:

SPARRING SHOPS, s.r.o.

José Martího 269

162 52 Praha 6 - Veleslavín

Zboží mi bylo doručeno na výdejní místo Zásilkovny. Mohu jejich služby využít i pro vrácení zásilky?

Bohužel ne. Zásilkovna není určena ke zpětnému odběru zásilek, proto doporučujeme využít služeb PPL nebo České pošty. 

 

ENGLISH VERSION

 

When can I consider my order as completed?

After processing all the data, we will send you a confirmation e-mail with the order number and payment details. After receiving the payment, the order is considered as completed. Then we will hand over the order to the delivery company and you will receive your shipment soon.

Can I pick up the order at the e-shop's delivery point?

We do not currently offer this option. We deliver the goods using the PPL courier service or to the delivery points Zásilkovna.

How long does standard delivery take?

Standard delivery takes between 2-5 working days after receiving payment to our bank account.

What is your exchange policy?

There are a few options of compensation in case of receiving a defective item. The buyer is entitled to exchange the goods, repair the goods, a discount on the purchase price or withdrawal from the contract. Fill in the return form (formulář pro reklamaci zbožíavailable on our website and attach it to the package. More information on our return policy can be found on our policies page.

Return address:

SPARRING SHOPS, s.r.o.

José Martího 269

162 52 Praha 6 - Veleslavín

What is your return policy?

If you are not fully satisfied with your purchase, we accept returns for items within 14 days of the delivery date. Items being returned must be sent in original condition with attached tags and packaging. Fill in the return form (formulář pro odstoupení od smlouvy) available on our website and attach it to the package. More information on our return policy can be found on our policies page.

Return address:

SPARRING SHOPS, s.r.o.

José Martího 269

162 52 Praha 6 – Veleslavín

My order was delivered to the Zásikovna delivery point. Can I use their services to return the goods?

Unfortunately, no. Zásilkova is not intended for taking back shipments. We recommend using the services of PPL or Czech Post.

 

If you did not find the answer you are looking for, do not hesitate to contact our customer support. We will be happy to help you on the telephone number +420 727 900 606 or e-mail address info@sparringpoint-shop.cz