FAQ
Zde jsme pro Vás připravili výběr nejčastěji kladených otázek, které se se při nákupu mohou hodit a ušetřit Váš čas. Pokud jste nenašli odpověď, kterou hledáte, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu. Rádi Vám poradíme na telefonním čísle +420 724 875 955 nebo e-mailové adrese info@sparringpoint-shop.cz
Je pří nákupu nutná registrace?
Registrace není pro provedení objednávky povinná, ale usnadní Vám příští nákup a umožní využívat výhod registrovaných zákazníků. Výhody spojené s registrací jsme na míru rozdělili do několika skupin - výhody určené pro běžné zákazníky ("Nový zákazník"), výhody pro klienty SPARRING PARTNERS a výhody pro SAP Prague employees. Při vytváření registrace, budete vyzváni k zařazení se do příslušné skupiny. Běžná registrace bude automaticky potvrzena do několika minut po odeslání vyplněných údajů. V případě registrace klientů SPARRING PARTNERS (a SAP Prague employees) vyčkejte, prosím, na individuální potvrzení registrace. Po vytvoření účtu se stačí už jenom přihlásit a užívat si klubových výhod!
Kde se mohu registrovat?
K registraci do našeho klientského programu vyplňte registrační formulář dostupný na našich stránkách, nebo zaškrtněte možnost registrace při dokončování objednávky. Možnost "Chci se registrovat v e-shopu" naleznete na konci objednávkového formuláře. Po zaškrnutí možnosti Vám odešleme potřebné informace k registraci na uvedený e-mail.
Kdy mohu objednávku považovat za dokončenou?
Po zpracování veškerých údajů Vám odešleme potvrzovací e-mail s číslem objednávky a platebními údaji. Ihned po přijetí platby je objednávka považována za dokončenou a spolu s naším týmem zboží předáme Vámi zvolené doručovací společnosti.
Mohu si zboží vyzvednout osobně na výdejním místě e-shopu?
Tuto možnost momentálně nenabízíme. Zboží doručujeme pomocí kurýrní služby PPL nebo na výdejní místa Zásilkovna.
Za jak dlouho přijde objednané zboží?
Objednávka bude doručena zpravidla do 2-5 pracovních dnů po přijetí platby na náš bankovní účet.
Je možnost zboží reklamovat?
Ano. Při výskytu vady má kupující nárok na výměnu zboží, opravu zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstupení od smlouvy. V případě reklamace vyplňte formulář pro reklamaci zboží a odešlete na adresu uvedenou níže (v případě oprávněné reklamace máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace). Po přijetí balíčku Vás kontaktujeme a nabídneme možná řešení reklamace. Podrobnější informace naleznete v našich obchodních podmínkách.
Adresa pro reklamaci zboží:
SPARRING SHOPS, s.r.o.
José Martího 269
162 52 Praha 6 - Veleslavín
Je možnost zboží vrátit?
Ano. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu ve 14-ti denní lhůtě po jeho převzetí či vyzvednutí na výdejním místě. Podmínkou je odeslání nepoškozeného produktu (včetně originálního balení) maximálně do 14 dnů od jeho převzetí a vyplnění formuláře pro odstoupení od smlouvy. Po obdržení zboží obratem odešleme peníze zpátky na Váš účet. Podrobnější informace naleznete v našich obchodních podmínkách.
Adresa pro vrácení zboží:
SPARRING SHOPS, s.r.o.
José Martího 269
162 52 Praha 6 - Veleslavín
Zboží mi bylo doručeno na výdejní místo Zásilkovny. Mohu jejich služby využít i pro vrácení zásilky?
Bohužel ne. Zásilkovna není určena ke zpětnému odběru zásilek, proto doporučujeme využít služeb PPL nebo České pošty.