FAQ

Zde jsme pro Vás připravili výběr nejčastěji kladených otázek, které se se při nákupu mohou hodit a ušetřit Váš čas. Pokud jste nenašli odpověď, kterou hledáte, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu. Rádi Vám poradíme na telefonním čísle  +420 777 997 884 nebo e-mailové adrese info@sparringpoint-shop.cz 

Je pří nákupu nutná registrace?

Registrace není pro provedení objednávky povinná, ale usnadní Vám příští nákup a umožní využívat výhod registrovaných zákazníků. Výhody spojené s registrací jsme na míru rozdělili do několika skupin - výhody určené pro běžné zákazníky ("Nový zákazník"), výhody pro klienty SPARRING PARTNERS a výhody pro SAP Prague employees. Při vytváření registrace, budete vyzváni k zařazení se do příslušné skupiny. Běžná registrace bude automaticky potvrzena do několika minut po odeslání vyplněných údajů. V případě registrace klientů SPARRING PARTNERS (a SAP Prague employees) vyčkejte, prosím, na individuální potvrzení registrace. Po vytvoření účtu se stačí už jenom přihlásit a užívat si klubových výhod!

Kde se mohu registrovat?

K registraci do našeho klientského programu vyplňte registrační formulář dostupný na našich stránkách, nebo zaškrtněte možnost registrace při dokončování objednávky. Možnost "Chci se registrovat v e-shopu" naleznete na konci objednávkového formuláře. Po zaškrnutí možnosti Vám odešleme potřebné informace k registraci na uvedený e-mail.

Kdy mohu objednávku považovat za dokončenou?

Po zpracování veškerých údajů Vám odešleme potvrzovací e-mail s číslem objednávky a platebními údaji. Ihned po přijetí platby je objednávka považována za dokončenou a spolu s naším týmem zboží předáme Vámi zvolené doručovací společnosti.

Mohu si zboží vyzvednout osobně na výdejním místě e-shopu?

Tuto možnost momentálně nenabízíme. Zboží doručujeme pomocí kurýrní služby PPL nebo na výdejní místa Zásilkovna.

Za jak dlouho přijde objednané zboží?

Objednávka bude doručena zpravidla do 2-5 pracovních dnů po přijetí platby na náš bankovní účet.

Je možnost zboží reklamovat?

Ano. Při výskytu vady má kupující nárok na výměnu zboží, opravu zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstupení od smlouvy. V případě reklamace vyplňte formulář pro reklamaci zboží a odešlete na adresu uvedenou níže (v případě oprávněné reklamace máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace). Po přijetí balíčku Vás kontaktujeme a nabídneme možná řešení reklamace. Podrobnější informace naleznete v našich obchodních podmínkách

Adresa pro reklamaci zboží:

SPARRING SHOPS, s.r.o.

José Martího 269

162 52 Praha 6 - Veleslavín

Je možnost zboží vrátit?

Ano. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu ve 14-ti denní lhůtě po jeho převzetí či vyzvednutí na výdejním místě. Podmínkou je odeslání nepoškozeného produktu (včetně originálního balení) maximálně do 14 dnů od jeho převzetí a vyplnění formuláře pro odstoupení od smlouvy. Po obdržení zboží obratem odešleme peníze zpátky na Váš účet. Podrobnější informace naleznete v našich obchodních podmínkách

Adresa pro vrácení zboží:

SPARRING SHOPS, s.r.o.

José Martího 269

162 52 Praha 6 - Veleslavín

Zboží mi bylo doručeno na výdejní místo Zásilkovny. Mohu jejich služby využít i pro vrácení zásilky?

Bohužel ne. Zásilkovna není určena ke zpětnému odběru zásilek, proto doporučujeme využít služeb PPL nebo České pošty.