FAQ

Zde jsme pro Vás připravili výběr nejčastěji kladených otázek, které se se při nákupu mohou hodit a ušetřit Váš čas. Pokud jste nenašli odpověď, kterou hledáte, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu. Rádi Vám poradíme na telefonním čísle  +420 724 875 955 nebo e-mailové adrese info@sparringpoint-shop.cz 

Je pří nákupu nutná registrace?

Registrace není pro provedení objednávky povinná, ale usnadní Vám příští nákup a umožní využívat výhod registrovaných zákazníků. Výhody spojené s registrací jsme na míru rozdělili do několika skupin - výhody určené pro běžné zákazníky ("Nový zákazník"), výhody pro klienty SPARRING PARTNERS a výhody pro SAP Prague employees. Při vytváření registrace, budete vyzváni k zařazení se do příslušné skupiny. Běžná registrace bude automaticky potvrzena do několika minut po odeslání vyplněných údajů. V případě registrace klientů SPARRING PARTNERS (a SAP Prague employees) vyčkejte, prosím, na individuální potvrzení registrace. Po vytvoření účtu se stačí už jenom přihlásit a užívat si klubových výhod!

Kde se mohu registrovat?

K registraci do našeho klientského programu vyplňte registrační formulář dostupný na našich stránkách, nebo zaškrtněte možnost registrace při dokončování objednávky. Možnost "Chci se registrovat v e-shopu" naleznete na konci objednávkového formuláře. Po zaškrnutí možnosti Vám odešleme potřebné informace k registraci na uvedený e-mail.

Kdy mohu objednávku považovat za dokončenou?

Po zpracování veškerých údajů Vám odešleme potvrzovací e-mail s číslem objednávky a platebními údaji. Ihned po přijetí platby je objednávka považována za dokončenou a spolu s naším týmem zboží předáme Vámi zvolené doručovací společnosti.

Mohu si zboží vyzvednout osobně na výdejním místě e-shopu?

Tuto možnost momentálně nenabízíme. Zboží doručujeme pomocí kurýrní služby PPL nebo na výdejní místa Zásilkovna.

Za jak dlouho přijde objednané zboží?

Objednávka bude doručena zpravidla do 2-5 pracovních dnů po přijetí platby na náš bankovní účet.

Je možnost zboží reklamovat?

Ano. Při výskytu vady má kupující nárok na výměnu zboží, opravu zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstupení od smlouvy. V případě reklamace vyplňte formulář pro reklamaci zboží a odešlete na adresu uvedenou níže (v případě oprávněné reklamace máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace). Po přijetí balíčku Vás kontaktujeme a nabídneme možná řešení reklamace. Podrobnější informace naleznete v našich obchodních podmínkách

Adresa pro reklamaci zboží:

SPARRING SHOPS, s.r.o.

José Martího 269

162 52 Praha 6 - Veleslavín

Je možnost zboží vrátit?

Ano. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu ve 14-ti denní lhůtě po jeho převzetí či vyzvednutí na výdejním místě. Podmínkou je odeslání nepoškozeného produktu (včetně originálního balení) maximálně do 14 dnů od jeho převzetí a vyplnění formuláře pro odstoupení od smlouvy. Po obdržení zboží obratem odešleme peníze zpátky na Váš účet. Podrobnější informace naleznete v našich obchodních podmínkách

Adresa pro vrácení zboží:

SPARRING SHOPS, s.r.o.

José Martího 269

162 52 Praha 6 - Veleslavín

Zboží mi bylo doručeno na výdejní místo Zásilkovny. Mohu jejich služby využít i pro vrácení zásilky?

Bohužel ne. Zásilkovna není určena ke zpětnému odběru zásilek, proto doporučujeme využít služeb PPL nebo České pošty. 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení